Hoe kunnen we je helpen? Vraag het ons.

Zoeken

Vul hierboven je vraag in en doorzoek de support site. 

Of browse door de verschillende onderwerpen en leer meer over Share-board.

HOE WERKT HET PORTAAL?

Met het portaal kan iemand van buiten het team, bijvoorbeeld een klant, informatie delen met het team. Klanten kunnen bijvoorbeeld hun klacht indienen en een bestand zoals een foto meesturen. Vervolgens kunnen ze hun klacht volgen, door in te loggen op Share-board.


Er zijn verschillende manieren waarop de klant zijn informatie kan aanleveren. Als eerste is er een specifieke Share-board webpagina waar hij zijn informatie kan ingeven en bestanden kan uploaden. Het is ook mogelijk een link te integreren in een email, of het formulier te integreren op je eigen website. Lees hier hoe je het portaal integreert met jullie website. 


De ingezonden informatie komt binnen in het portaal op Share-board. Bestanden zijn automatisch gelinkt aan het bericht. 


De klant kan inloggen op Share-board om zijn eigen geuploade informatie te zien. Een klant kan NIET de informatie van het hele team zien. 


Het hele team kan communiceren met de klant door het portaal-bericht aan te passen, een reactie te geven of bestanden te uploaden. Ook kunnen zij de bestanden downloaden, eraan werken, en een nieuwe versie uploaden. Als er vele versies zijn, kan er gekozen worden om te werken met een link naar een Cloud-drive programma zoals Dropbox of Google Docs.

Was de uitleg helder?

Was de uitleg helder?

Ja!
Ja!
Niet helder? Geef ons een tip of stel een vraag.

Niet helder? Geef ons een tip of stel een vraag.

Vertel het ons
E-mailadres
Pagina
Was de uitleg helder?