Hoe kunnen we je helpen? Vraag het ons.

Zoeken

Vul hierboven je vraag in en doorzoek de support site. 

Of browse door de verschillende onderwerpen en leer meer over Share-board.

HOE MAAK IK EEN NIEUW INITIATIEF?

Een initiatief gebruik je om samen te werken aan een (verbeter)project, event of campagne. Klik hier om meer te lezen over handige toepassingen van initiatieven. 

  • Klik op: Initiatieven.
  • Klik op: Nieuwe initiatief.
  • Geef je initiatief een naam.
  • Vul de kosten en baten in. De opbrengst word automatisch uitgerekend.
  • Geef je initiatief een fase. Als je de beheerder bent, lees je hier hoe de fases kan aanpassen. 
  • Vul de velden in, misschien weet je ze nu nog niet allemaal in te vullen. Geen probleem, je kan later je initiatief nog aanpassen. Gebruik het veld Voortgang om tussentijdse updates te plaatsen. Iedereen weet dan gelijk de tussenstand.
  • Je hebt nu een initiatief aangemaakt, welke automatisch is opgeslagen. Iedereen wordt automatisch op de hoogte gesteld dmv een e-mail update. 
  • Nu kan je bijlagen koppelen aan dit Initiatief. Je kunt bijvoorbeeld Notities van een eerdere vergadering koppelen. Dan heeft iedereen hier gelijk toegang toe en kunnen teamleden zich inlezen. Lees hier hoe je items aan elkaar koppelt.
Was de uitleg helder?

Was de uitleg helder?

Ja!
Ja!
Niet helder? Geef ons een tip of stel een vraag.

Niet helder? Geef ons een tip of stel een vraag.

Vertel het ons
E-mailadres
Pagina
Was de uitleg helder?