Hoe kunnen we je helpen? Vraag het ons.

Zoeken

Vul hierboven je vraag in en doorzoek de support site. 

Of browse door de verschillende onderwerpen en leer meer over Share-board.

WELKE NIVEAUS VAN BEVEILIGING ZIJN ER?

De standaard beveiliging van Share-board is:

  • toegang met een wachtwoord
  • alle informatie is encryped opgeslagen
  • alle verbinden zijn beveiligd


Daar bovenop kan je extra beveiligingsmaatregelen instellen. Deze maatregelen gaan over de toegang (twee-factor authentificatie) en bescherming van data (gegevens kunnen niet verwijderd worden uit de prullenbak, waarschuwingsmelding bij printen, e-mailen of downloaden). 


Twee-factor authentificatie

Zet twee-factor authentificatie aan om inloggen extra veilig te maken. Het voorkomt dat onbevoegden toegang hebben tot jullie team en jullie gegevens. Als twee-factor authentificatie aan staat, krijgt elk teamlid bij elke inlog-poging, direct een email met een code. Deze code voer je in om in te loggen.


Gegevens kunnen niet verwijderd worden uit de prullenbak

Deze functie zorgt ervoor dat je altijd kan achterhalen wat er gebeurd is. Zet deze functie tijdelijk uit als je bijvoorbeeld op verzoek van de patiënt of klant de gegevens uit de prullenbak wilt verwijderen.


Waarschuwingsmelding bij printen, e-mailen of downloaden

Geef een waarschuwingsmelding op het moment dat je informatie naar buiten wilt brengen door te printen, e-mailen of downloaden. Het voorkomt het onbewust lekken van informatie.


De extra beveiliging is interessant voor: 

  • de zorgsector (omwille van privacy)
  • overheden (omwille van privacy)
  • high-tech-bedrijven (omwille van o.a. intellectual property)


Vink alle opties aan om de beveiliging in te stellen voor de zorg (NEN7512).

Was de uitleg helder?

Was de uitleg helder?

Ja!
Ja!
Niet helder? Geef ons een tip of stel een vraag.

Niet helder? Geef ons een tip of stel een vraag.

Vertel het ons
E-mailadres
Pagina
Was de uitleg helder?